Alla inlägg den 30 januari 2022

Av Bokfrun - 30 januari 2022 14:05

Oförutsägbar! Ja så säger i alla fall jag om boken. Jag hade inte en minsta aning om vem mördaren kunde vara, inte ens en liten liten misstanke.
Jag blev fångad direkt jag började läsa boken. Sen en sväng blev jag lite borttappad, vet inte om jag var okoncentrerad eller om jag blev förvirrad av namnen. Men jag kom väldigt fort in i handlingen igen och stannade där ända fram till sista sidan.
Det är en spännande bok där man försöker lösa ett mord på en man som befinner sig avsides vid en badstrand. Ett stackars barn upptäcker liket och därefter tar boken fart.
Jag tycker att man får ett bra grepp om både miljön och många av människorna.
Självklart rekommenderar jag den.

Det här är bok två i Rivieran serien. Jag som inte läst ettan blir väldigt nyfiken på både den och de efterkommande böckerna. Så vitt jag har förstått det så finns det i alla fall tre böcker i serien än så länge.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards