Alla inlägg under september 2014

Av Bokfrun - 28 september 2014 10:28

På författarens begäran (vilket jag är sååååå tacksam för) ska jag nu lämna min åsikt om denna bok.

Jag tycker den är en fullträff, 5/5 möjliga poäng. Lättläst, intressant och spännande till absolut sista sidan.

Det är inte ofta man hör något om det omvända våldet. Att tjejer slår sina män eller trycker ner dem psykiskt. Men det är antagligen betydligt vanligare än man tror.
Slutet i boken var verkligen oväntat, men för att få veta vad det var så får ni läsa boken :-)

Handling:
Vad vet du om dina grannar? Är deras liv bättre än ditt? Den lyxiga bilen och den putsade fasaden de visar upp, är det bilden av det perfekta livet?
Viggo är 37 år och är nyhetsankare på TV4. Tillsammans med den galet vackra Melissa har de Kevin 5 år. Melissa må vara vacker som en dag, men hon har ett nattsvart temperament. Viggo tampas varje dag med frågan om han ska lämna sin våldsamma fru eller stanna för kevins skull.

Av Bokfrun - 10 september 2014 19:35

Jag har inte glömt av att läsa och skriva. Har bara inte hunnit läsa än. Och dessutom inväntar jag ju en speciell bok som jag skulle få skickad till mig :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards