Alla inlägg under september 2016

Av Bokfrun - 17 september 2016 00:24

Det här var en bra bok för mig att läsa.
Jag är fruktansvärt oromantisk, jag kommer aldrig ihåg speciella datum som tex bröllopsdagen, förlovningsdagen.
Min man brukar retas med mig och fråga vilket datum förlovade vi oss osv. Han vet att jag måste ta av mig ringen för att titta.
Så efter att ha läst den här boken fick jag upp ögonen på saker som är bra att göra.
Så idag köpte jag faktiskt en överraskning till gubben min.
Älskar honom enormt mycket men är vääääldigt dålig på att visa det.
Men nu vet jag vad jag har att jobba med och hur jag ska ta mig framåt.
Gubben min han är däremot väldigt duktig på att visa att han älskar mig.
Men nu ska jag ändra på mig så det blir ordning på torpet :-)
Men en sak är jag bra på iaf och det är att stötta honom i de olika besluten han tar och funderar på att ta.


Av Bokfrun - 14 september 2016 17:54

En mycket hjälpande bok. Tyckte den var bra på alla sätt och vis.
Det är så mycket som stämmer och så mycket man behöver lära sig.
Jag tycker inte att man ska sträckläsa denna bok utan ta ett kapitel i taget och verkligen smälta det man läst.
Jag tycker det var tråkigt när boken tog slut, jag hade kunnat läsa mer och mer och mer.
Men jag kommer att spara denna bok och bläddra igenom den när tillfället behövs.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards