Alla inlägg under september 2015

Av Bokfrun - 23 september 2015 13:34

Att den här boken har fått bra betyg som en välberättad historia en fantastiskt bra roman osv har jag väldigt svårt att förstå.
Jag tycker inte boken är välberättad.
Jag tycker att det är alldeles för mycket konstiga konversationer i boken. Boken blir lite platt när det är så fasligt mycket konversationer. Nästan som om man inte vet hur man ska berätta händelserna annars så då får karaktärerna prata hela tiden i stället.
Jag gillar inte heller att själva handlingen i boken är väldigt kort, men för att göra boken längre så ska samma saker berättas ur alla karaktärers synpunkt.
Nix pix, detta var inte riktigt någon bok för mig.

Av Bokfrun - 21 september 2015 22:10

Hösten är här!
Jag älskar hösten, alla färger på träden, mörkret, man tänder ljus och fönsterlampor.
Jag gillar till och med att ta promenader med hunden i regnet.
Och vad är väl mysigare än att krypa ner i soffan med regnet smattrandes mot rutan och läsa en riktig bra bok. Gärna med favorit chokladen eller en kopp te bredvid.

Ofta tycker jag att det är bra mycket mer spännande att läsa en bok än att titta på tv.
Samtidigt som man läser boken skapar man bilder i huvudet om hur allt ser ut. Det gillar jag!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards