Alla inlägg under juli 2017

Av Bokfrun - 25 juli 2017 00:37

När jag såg den här boken i affären så var jag väldigt tveksam till att köpa den. Men jag har sett att många läst den å jag ville verkligen köpa en bok.
Jag har tidigare försökt lyssna på hans pod, men det var inget för mig.
Jag har lite svårt för Alex och tycker att han verkar vara väldigt självcentrerad. Och när man hör andra kändisar prata om honom så låter det som att man ofta får ta honom med en nypa salt. Att han kryddar sanningen.

Men men, bara att få ihop en bok är ju bra jobbat å de ska man ha all cred för.

Boken var väldigt lättläst och jag läste ut den på samma dag som jag började med den.
Han hade ett förvånansvärt lätt språk i boken. I annat fall tycker jag han brukar slänga sig med diverse konstiga ord (jag hör till typen som tycker att det är hemskt onödigt att använda konstiga/svåra ord när det finns kortare lättare ord)
I övrigt var boken intressant och den får ju helt klart godkänt.

Av Bokfrun - 12 juli 2017 20:45

Jag har fått den stora äran att läsa ett manus till en bok som kommer att komma ut 25 Januari 2018.
Inte ens omslaget till boken är klart än, så något sådant kan jag tyvärr inte visa upp.
Kan ni förstå hur stor den här känslan är!? Wow liksom,Jag är så oerhört tacksam för den här chansen.
Samtidigt blir man orolig också, tänk om jag inte gillar boken.
Men den känslan släppte snabbt.
Redan från början startade en nyfikenhet som sedan gick över i spänning.
Jag kom på mig själv med att vara stel som en pinne av förväntan och nervositet.
Inte ville jag sluta läsa heller för jag väntade med spänning på att få veta slutet. Jag var bara tvungen att få veta.
En hel dag spenderade jag i soffan i pyjamas med denna bok. Ute sken solen, inne låg jag under en filt och gnagde på naglarna.


Det här är en riktig nagelbitare!
Sträckläsning utlovas.

Spänning, kärlek, tvist
Denna bok har allt!

Gillar du spänning kommer du att älska denna bok.

Av Bokfrun - 3 juli 2017 00:44

Vilken bok!!
Det var länge sedan jag kände mig helt fast i en bok, men i den här blev jag verkligen fast. Man ville hela tiden veta vad som skulle hända.
Boken blev aldrig det minsta tråkig utan det var spänning rätt igenom.
Rekommenderar den verkligen till er som gillar spänning!
Boken handlar om flera olika personer och författaren lyckas väldigt bra med det måste jag säga.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards