Alla inlägg den 11 oktober 2020

Av Bokfrun - 11 oktober 2020 01:36

Jag gillade den här boken mycket, den är bra! Men sen är frågan, är den rolig eller ledsam, både och kanske!?. Från början tyckte jag nog mest att den var rolig men desto närmare slutet jag kom i boken så började det övergå till att jag tyckte att det började bli aningen sorgligt också.

Varning till de känsliga och pryda läsarna, det är ingen blyg författare som skrivit den här boken skulle jag vilja säga :- D den är verkligen rätt fram och döljer inte så många detaljer.

Du får följa med på Stillas dater och även höra om de olika personerna som skriver till henne. Det är en hel del tokar skulle jag vilja säga eller det är väl i princip BARA tokar, det avskräcker verkligen för att vilja hänga på dejtingsidor på nätet.
Det är roligt och skönt att sitta och läsa om alla dessa händelser, själv skulle jag inte ens klara av att leva det där livet i en vecka, jag blir stressad av att bara läsa om det, men det är alltid intressant att lyssna på andra som lever ute på dejtingsidor.

Så detta var en väldigt lättläst bra/ledsam/rolig bok. Lagom långa avsnitt/kapitel om varje date.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards