Alla inlägg den 5 september 2021

Av Bokfrun - 5 september 2021 23:47

Verkligen en annorlunda bok måste jag ändå säga.
Allt som rör personerna, namnen, platserna, handlingen är annorlunda mot andra böcker jag läst hittills i mitt liv.
I början förstod jag ingenting alls och tyckte namnen var lite små jobbiga.
Sen vände det, gick från förvirrande till spännande. Helt plötsligt blev det en bladvändare och namnen slutade vara jobbiga.
Rekommenderar boken till alla med ett öppet sinne för alla typer av böcker.
Jag tycker att det har varit riktigt roligt att få möjligheten att läsa den här boken :-) Att få kika in i Benny fimps liv och att få besöka Ålrävens hemtrakter. Vet ni inte vad en ålräv är :-D ? Nej jag sa ju att allt var annorlunda i den här boken:-)

Av Bokfrun - 5 september 2021 20:33

Ingen bokrecension, bara ett boktips.
Har lyssnat på den här boken på Storytel under tiden jag grejat med annat. Ingen där ute har nog missat Lilla Hjärtat. Så ett boktips från mig till er med en stor varning på att den är både sorglig och hemsk på sina ställen (rätt många ställen faktiskt)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards