Alla inlägg den 9 september 2020

Av Bokfrun - 9 september 2020 22:09

Äntligen får jag lägga ut den här recensionen. Det är jätteroligt att få äran att förhands läsa en bok, men när man verkligen tycker om boken så vill man visa den för alla andra på direkten :-D.
För jag tyckte verkligen om den, precis som hennes två tidigare böcker i serien om skärgårdsmorden.
Man kastas direkt in i handlingen, det är spännande redan från start, den här starten är dessutom väldigt brutal skulle jag vilja säga. Spänningen håller i sig boken igenom, du kommer inte att vilja lägga bort den, det ville i alla fall inte jag.
Louise är fenomenal på att skriva böcker. Jag har öst beröm över henne tidigare och jag gör det igen och jag hoppas på att kunna få göra det i flera böcker framöver.
Det är bara en enda liten grej jag vill, och det är att Kina ska vara polis i stället.

Kevin är en av karaktärerna i boken, han kände jag mycket för. Nästan så man vill fortsätta veta mer om vad som händer med honom och hans bror nu, eller helt enkelt bara adoptera dem :-) Sen finns det andra karaktärer i boken som du inte kommer att gilla, det kan jag garantera.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards