Alla inlägg den 16 juli 2020

Av Bokfrun - 16 juli 2020 23:37

Drömfångaren är en uppföljare till boken Kraften, som jag fullkomligt älskade.
Den släpptes nu i veckan. Närmare bestämt den 14 Juli. Jag borde ha lagt upp min recension samma dag men jag var alldeles för slow.
Eftersom det här är/ska bli en trilogi så måste jag ännu en gång vänta på att hålla Freija, Embla och de andras historia i min hand. Jag vill verkligen läsa den nu på en gång!

Boken är spännande, innehåller Bland annat olika krafter/förmågor, svek, fiender och mycket mer. Vem kan man lita på egentligen?

Jag tycker att den är fantastisk!

Jag föll inte in i den lika fort som jag gjorde med kraften. Det skyller jag på att det var för att jag läste den som e-bok och det blir en helt annan känsla för mig till en början. Bäst är ju trots allt att ha en fysisk bok att hålla i. Vilket jag har nu då boken kom idag :-D

Gillar ni äventyr så tycker jag absolut att ni ska läsa den här boken. Fast de tycker jag i och för sig att ni ska göra ändå :-D

Slänger med min recension på Kraften bland bilderna också.





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards