Alla inlägg den 26 april 2020

Av Bokfrun - 26 april 2020 20:09

Äntligen fick jag komma tillbaka till Dimön.
I love it!
Ni som har läst de tre tidigare böckerna förstår vad jag menar :-)
Jag ville aldrig att boken skulle ta slut. Jag vill fortsätta följa med Franz Oswald i hans vardag, dock på håll vill jag säga :-D han är inte alltid riktigt klok. Jag skulle kunna vara en fluga på väggen.
I de andra böckerna har jag ogillat Franz, för som sagt, han är galen, en maktgalen psykopat.
Men i den här boken luckras de känslorna för Franz upp lite, observera nu att det står lite :-D han är lite mer människlig så att säga.

För er som inte har koll på de tidigare böckerna så vill jag berätta att de handlar om en sekt. Mariette har själv varit medlem i en sekt i 25 år innan hon tog sig därifrån.
Med de erfarenheterna hon har så är alla böckerna inspirerade från den tiden, även om personerna och händelserna är fiktiva.

En mycket bra bok!
En mycket bra serie!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards