Alla inlägg den 27 januari 2020

Av Bokfrun - 27 januari 2020 13:59

Jag har nu lyssnat klar på Den svarte nazisten.
Tycker boken är intressant, just personen Jackie är väl inte det som är intressant utan det han gör.
Förstår ni hur jag menar? Om vi tar Svartenbrandt så tycker jag att hans person var väldigt intressant då han levde. Man ville ta en titt i hans hjärna, läsa alla papper om honom och verkligen försöka förstå hur saker och ting stod till. Med Jackie känner jag inte så, för min del räcker det med att ha lyssnat på den här boken (som för övrigt har en bra uppläsare)
Jag får inget grepp om Jackie riktigt, så efter att ha lyssnat klart så vet jag egentligen inte så mycket mer än jag gjorde innan. Han har gjort råa och hänsynslösa brott, varför? Ja det är inte helt klart. Är han född till en rå hänsynslös mördare eller är han lätt manipulerad?
Lyssna på boken och gör er en bild. Skulle vara intressant att höra era åsikter.
Eftersom det här inte är ett Recex ger jag mig själv tillåtelse att svamla iväg till andra brottslingar :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards