Alla inlägg den 3 januari 2020

Av Bokfrun - 3 januari 2020 23:27

Första lyssnade boken i år. Bra att ha någon som håller en sällskap vid bilfärder, tvättvikning och småplock.

Jag fick en liten lätt släng av magsår när jag lyssnade på den här boken. Största skurken till mina magsår är såklart Max, men även kvinnan/författaren gav mig magsår emellanåt.
Jag frågar mig dessutom hela tiden hur den här Max har kunnat varit frisk någonsin, eller kunnat spela frisk i alla fall.
Jag frågar mig även vad det är för fel på människorna runtom honom. Ville bara (på riktigt) skrika ut: MEN ELSA FÖR F-N!!! (Ursäkta svordomen)
Så har vi Lena då, hade velat veta mer om hur hon helt plötsligt kan ha bytt sida i det hela.
Det är överlag en bra bok även fast den ger en magsår och att man har mycket åsikter om den ibland haha.
För mig personligen hade man kunnat hoppa över hundprataren, men i övrigt skulle jag inte vilja stryka och gå miste om något annat i boken.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards