Alla inlägg den 14 december 2019

Av Bokfrun - 14 december 2019 20:34

Jag valde att lyssna på den här boken för att jag sett att det är många som gillar den. Egentligen borde jag inte ha gjort det då jag är väldigt mätt på just Knutby. Jag tycker att det är intressant att läsa om sekter men inte Knutby.
En gång var det en tjej inne på min bokinstagram (Bokfrun) som skrev till mig. Hon hade bott i Knutby under den här tiden. Hennes historia skulle vara intressant att läsa, hur just hon upplevt det som inte var ?präst? ?gift med gud? eller annat galenskap.

Å vad är det med sekter och att ligga runt egentligen?

Författaren har gjort ett bra och hårt jobb med boken så all cread till honom. Det är absolut inte författarens jobb jag gnäller över, det är helt enkelt bara storyn. Å så kan jag ha haft liiite svårt när uppläsaren (som i övrigt är mycket populär på Storytel) levt sig in för mycket i texten. När hon härmar fulla människor tex så kan jag ha zoomar ut ett tag :-()

Å då funderar ni på, men varför började du lyssna på den (det svaret finns ovan)
Å varför lyssnade du klart? Jo för att när jag påbörjat en bok vill jag väldigt gärna avsluta den också. Det är få böcker jag verkligen givit upp.

Jag får be om ursäkt till alla sektmedlemmar som ser det här och tar illa upp... eller njaa jag kanske inte ber precis alla om ursäkt, inte just till er som utnyttjar er ställning och utnyttjar och förnedrar era medlemmar.

Alltså det är nått som gör att jag brinner av lite lätt när det kommer till sekter :-() :-D
Så det blev inte så mycket recension på själva boken känner jag haha, tur att det inte är ett recensionsexemplar.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards