Alla inlägg den 5 september 2019

Av Bokfrun - 5 september 2019 22:42

Barnen valde att vi skulle börja läsa julboken så det gjorde vi. Fast nu i efterhand kan jag känna att vi skulle ha mysläst den till jul då kapitlena överensstämmer med dagarna.

Vi har delat upp boken på några lästillfällen då barnen inte har tålamod att lyssna allt för länge.
Men till och med tolvåringen var med och lyssnade och ville att jag skulle läsa mer fast att lillasyster hade somnat.

Det är en gullig bok med en bra historia och rätt mycket text.
Till och med jag som är vuxen tycker att den var helt okey att läsa. Jag kan se framför mig hur dotterns lärare läser den här boken för klassen när vi närmar oss jul. Hmm, jag kanske borde fråga om de vill låna den och läsa.

Tycker absolut att ni ska läsa den för era barn, eller era barn för er. Följ med på lilla musens äventyr, bra bok för både barn och föräldern.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards