Alla inlägg den 11 maj 2019

Av Bokfrun - 11 maj 2019 16:42

En ärlig bok som ger mig ont i själen och hjärtat, men som samtidigt gör mig glad.
Det gör ont att höra om allt näthat, utnyttjande, hot, mobbing, våld och psykisk ohälsa.
Jag har inte följt Samir och Viktor tidigare så jag har missat mycket av deras framträdande, dansande osv. Men självfallet har jag sett dem i mellon, och Samir brukar jag se ploppa upp lite här och var. En dag när jag lyssnade på mina vanliga poddar dök Samir upp (jag tror att det var Freakshow) och pratade om en spökjakt helt utan att andas ;-D Hel härlig!
Dessa killar känns som riktiga energispridare som har fått utstå så mycket onödigt hat.
Jag uppfattar dem som starka som efter alla motgångar ändå lyckats nå en sån stor framgång. All heder till dem!
Läs den här boken vad ni än tycker om Samir och Viktor.
Är du en av hatarna så kanske boken kan få dig att ändra åsikt.
Till dig Pascal säger jag grattis till ännu en lyckad och välskriven bok!


Av Bokfrun - 11 maj 2019 10:31

Efter att ha läst den här boken är jag numera aningen skeptisk till våra egna katter.
Jag kommer att fortsättningsvis klappa på dem med en lång pinne och dagligen ta ett bad i ett kar diesel ;-D

Boken var mycket bra, ruggig, välskriven, spännande och definitivt väldigt annorlunda mot de andra spänningsromaner som jag tidigare har läst.
Dessutom var Station K svår att lägga ifrån sig.

Leo, åååå den lille Leo, jag ville bara ropa: ?NEJ, ät inte det där? både för hans och min skull haha. Äckligt och dumt på så många vis.

Det är helt klart en läsvärd bok!




Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards