Alla inlägg den 11 november 2018

Av Bokfrun - 11 november 2018 19:38

När jag var liten berättade min mamma om att man kunde bli bergtagen (antar att hon ville hålla mig hemikring), hon pratade även om skogsrået. Jag är skadad än idag av dessa historier haha ;-)
Hade jag vetat om att alla varelser i skogen var så här farliga som i boken så hade jag aldrig vågat lämna huset ens :-D
Första kapitlet var lite jobbigt då namnet Moa användes hela tiden, men sen tog boken fart kan jag lova.
Jag läste ut den på en dag, jag tyckte att den var så spännande så att jag inte kunde lägga ifrån mig den.
Det är en riktigt bra bok helt enkelt! Måste även nämna att omslaget är riktigt bra gjort och det gör verkligen så att man blir nyfiken på boken.
Nä nu ska jag ut och kolla på älvorna som dansar över ängen ... eller vad då .... menar ni att det är något mer min mor lurat i mig ;-D

Bokförlag: Mörkersdottir förlag

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards