Alla inlägg den 12 september 2018

Av Bokfrun - 12 september 2018 19:34

Det är inte alltid jag lägger in recex:en här som kommer hem till lådan. Brukar oftast lägga upp dem när jag läst och skrivit om dem.
Men nu tänkte jag lägga in två fina böcker som låg i lådan och väntade på mig idag:-)
Jag är så himla glad för alla böcker som kommer hem :-)

Första boken heter: Män med makt. Pagonareaffären - del 1
Författare: Oskar Rådehed
Vill ni veta mer om boken, Oskar eller helt enkelt köpa boken innan jag lagt ut min recension så kan ni gå ut på den här sidan: www.oradehed.se

Andra boken heter: Glass på en Onsdag
Författare: Mattias Edvardsson
Bild: Matilda Salmén
En himla gullig bok.

Ser fram emot att hugga in på dessa böcker!

Av Bokfrun - 12 september 2018 12:22

Det här är en bok som jag tyckte var spännande redan från start. Handlingen var bra och genomtänkt.
Det var korta kapitel och lätt att hänga med.
Jag valde att lyssna på boken nu när jag ändå laddat ner storytel igen :-)
Uppläsaren var bra och fortsatte hålla mitt intresse uppe.
En bra bok helt enkelt!

Bokförlag: Bokfabriken


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards