Alla inlägg den 8 september 2018

Av Bokfrun - 8 september 2018 22:42

Sorg, skam, rädsla, undertryckta känslor, grupptryck, pengar, ångest, våldtäkt, hemligheter, utnyttjande och mord.

Jag slår ihop den här boken med ont i hjärta och själ.
Sorg är vad jag känner. Riktig sorg!
Det här är någons verklighet, mångas verklighet.
Jag börjar tänka på mina barn och andras barn.
Har vi stenkoll på vad det gör på nätet? Våra barn är så lättåtkomliga.

Den här boken är en ögonöppnare för oss vuxna, en påminnelse om vad som händer där ute på nätet. En påminnelse om att vi verkligen bör lägga märke till förändring i barnens liv. En påminnelse om att hur mycket vi än tittar bort (det skulle aldrig hända oss) så stå kanske, sorgen, skammen, vreden, ångesten och bankar på din port, och du kommer för alltid ångra att du släppte in den.

Läs boken! Det är inte bara ett tips utan även en uppmaning.

Bokförlag: Piratförlaget

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards