Alla inlägg under juni 2018

Av Bokfrun - 6 juni 2018 13:55

Jätte gullig bok, lite text på varje sida som dessutom rimmar. Personligen gillar jag när det rimmar i barnböcker. Jag kommer ihåg än idag två böcker från goboken som rimmade å de har jag inte gjort mig av med förrän nu. Sonen som fick dem när han var liten är 13 år idag så de har hängt med länge. Åter till den här boken då. Det var väldigt gulliga och färgglada bilder som gör en väldigt glad. Även omslaget på boken är väldigt gulligt! Vi gillade den här boken mycket jag, dottern och brorsonen. . @barthelsonforlag #barthelsonförlag #llewhellin #garethllewhellin #recex #recensionsexemplar #malinbarthelsson

Av Bokfrun - 5 juni 2018 17:17

Ett till recex damp ner i lådan idag. Så himla kul :-). Den här boken har jag varit sugen på länge 8-) så det ska bli riktigt roligt att få läsa den. Tack lovereads , Jag önskar jag kunde läsa alla böcker jag fått hem samtidigt. Jag är så extremt nyfiken på allihopa och enormt tacksam.

Av Bokfrun - 5 juni 2018 08:37

Underbart! Jag gör glädjedansen här men den fotade jag ju inte så klart :-) kom en kartong recensionsexemplar igår, tjoho tjoho. Längtar till jag kan hugga in på dem :-) blir svårt att veta vilken jag ska börja med bara. Jag får helt enkelt dra lott. Först måste jag helt enkelt bara läsa ut boken jag håller på med just nu. Taaack bokfabriken!!! #recex #recensionsexemplar

Testar att göra en emoji här för att se om den blir kvar eller om det blir nått tråkigt tecken bara. > ?<

Av Bokfrun - 2 juni 2018 23:13

Från det att jag slog upp boken så ville jag inte slåihop den mer. Tyvärr var jag tvungen att sova en stund i natt men så fort jag vaknat och fick möjlighet så öppnade jag boken igen.
Tycker att den var spännande, oväntad, lättläst och bra.
Jag vill absolut läsa Louises nästa bok också!


Folk måste ju tro att jag är knäpp när jag springer runt med en bok och fotar här och där. Men man måste ju passa på om man är ute i naturen :-)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards