Alla inlägg den 11 december 2014

Av Bokfrun - 11 december 2014 22:31

svårt att säga vad jag tycker om den här boken. Eller så här är det, jag tyckte boken var rätt kass. Jag har ingen koll på Ken eller hans musik. Men efter att ha läst boken så lyssnade jag i alla fall på några av hans låtar på youtube.
Jag gillar när man läser sanna böcker att man kan kolla upp saker på nätet.

Det visade sig i alla fall att jag tyckte att de låtar jag hörde var riktigt bra. Då fick boken en annan innebörd.
Det var lättare att förstå känslan om det han varit med om i hans låtar än i boken, boken känns rätt så nonchalant.

Sen var det ju vissa delar av boken som var riktigt hemskt! Tex händelsen med hans kusins barn.

Men många saker av det han varit med om har ju kunnat undvikas om han bara tänkt till lite. Många saker är så korkat gjort.

Ja så jag vet inte, jag är kluven över denna bok.

Men tycker absolut att ni ska lyssna på själen av en vän och bryter tystnaden. Mycket bra låtar!


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards